עמוד:22

עם המורה 6 ראובן הזמין 397 עוגיות , וז ֹ את החבילה שהכינו לו : כשהגיע ראובן לחנות , החליט לקנות עוד 6 עוגיות . נ ֹ עה נתנה לראובן עוד 6 אריזות של עוגיה אחת . ראובן בקש שנעה תנסה לארז לו את ההזמנה בצורה נוחה יותר . נעה ֹ החליפה 10 אריזות של עוגיה אחת באריזה אחת של 10 עוגיות . ראובן מצא כי עכשו אפשר להחליף 10 אריזות של 10 עוגיות באריזה אחת של 100 עוגיות . כמה עוגיות בסך הכל ֹ קנה ראובן ? עוגיות . פתרו : 397 + 6 = רצוי שהתלמידים ינסו להתמודד עם הבעיה בעצמם , בדרך שלהם , לפני שיראו כיצד נועה המוכרת מתמודדת אתה . את הפעילות בעמוד זה ובעמודים הבאים רצוי להדגים במשטחים . בתום הפעילות מומלץ לסכם ולומר שתהליך האריזה שתואר כאן הוליך לצורת אריזה שבה קל לזהות את המספר : מספר האריזות של 100 עוגיות כספרת המאות במספר , מספר האריזות של 10 עוגיות כספרת העשרות וכן הלאה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר