עמוד:186

א הכרת השעון וחלקי השעה - חזרה והעמקה 1 דיון : א . התבוננו בשעון מחוגים . מה אתם רואים ? מהו ההבדל בין המחוגים ? מהו תפקידו של כל מחוג ? באיזה כוון המחוגים מסתובבים ? ב . מהי השעה עכשו ? איך ידעתם ? 2 הרכיבו שעון - הוראות בדף הגזירה המצרף בסוף החוברת . צירו בתוך השעון חץ המורה את הכוון של תנועת המחוגים . 3 חברו בקו כל שעון לשעה המתאימה . 7 וחצי 7 7 ורבע רבע ל 8 לדיון בפעילות 1 יש להביא לכיתה שעון מחוגים אמתי ולבסס את הדיון על התבוננות בו ( למשל , הכיוון שבו המחוגים מסתובבים . (

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר