|
עמוד:10
שלב – 2 קישור המילה לסיפור קישור המילה הנלמדת לסיפור בפרק , לדוגמה : מדוע התבן היה הכרחי להכנת הלבנים ? מי לדעתכם אמור לספק את התבן לעבדים ? מה יקרה אם לא יהיה תבן ? כדאי לבחור מילים הכרחיות להבנה ולתכנן מראש את הקנייתן , תוך בחירת הדוגמאות הברורות ביותר . . 4 יחידות פעילות דיגיטליות ( פעילות "אופק ( " פעילות אינטראקטיבית וחווייתית על כל פרק מתכנית הלימודים עוסקת בנושא שאינו נלמד במהלך הלימוד הרציף של הפרק . כל פעילות יוצאת מתוך פרק הלימוד , כלומר – נפתחת בשאלה על מבנה הפרק או על האירועים המרכזיים שבו , ועוברת לעיסוק בנושא אחד שעולה מן הפרק אך לא נידון לעומק בחוברת העבודה . הפעילות משתמשת בחומרים רבים המצויים באינטרנט , והיא בעלת אופי משחקי קליל . . 5 ספר תנ"ך לכיתה ג בגרסה דיגיטלית בגרסה הדיגיטלית ניתן לקרוא את הספר ולהתבונן בציורים מכל מחשב או מכשיר טאבלט . נוסף על מרכיבי הספר המודפס , המופיעים במלואם במהדורה הדיגיטלית , מצורפים בגרסה הדיגיטלית קובצי וידיאו של מספרי הסיפורים לכל פרקי תכנית הלימודים . בגרסה הדיגיטלית מופיעים קישורים להרחבות על נושאים מרכזיים בכל פרק , לדוגמה : בספר שמות פרק א – פריט מידע על עבדות ועבדים בעת העתיקה ; בספר במדבר יג-יד – פריט מידע על מרגלים בתנ"ך ; בספר דברים כד – סרטונים על תהליכים חקלאיים . מוכנים ? בהצלחה !
|
|