עמוד:99

תקיף וכוחני ככל שיהיה - הזכות לכפות את טעמו או את תנאיו על האמן ? האם המוזיקה של האמן העני חסר המעמד החברתי היא רכושו של הפטרון העשיר ? הפתרון שמוצא הרועה בסיפור מחייב החלטה אמיצה ונחושה , ויש בו משום התייצבות לצדם של האמנים ותמיכה בחירותם המקצועית . פעילות 2 קשה לקבוע בוודאות שהנמר ביקש לטרוף את הנער ; תגובתו להפסקת הנגינה רומזת שאכן כך . *** הפעילות המתוקשבת פעילות 1 מטרתה של פעילות זו ליצור הקשר אותנטי ליחידת הלימוד המתוקשבת . התלמיד דודי נערך לקראת הפגישה עם הסבים והסבתות ועם התלמידים . תשובות אפשריות יכולות להיות : להחליט במה ייעזר בזמן ההרצאה ( תמונות , סרטון , מצגת , קובץ קול , ( לכתוב ראשי פרקים , להכין פעילות שבה יוכל להפעיל את הקהל , להתאמן בפני חבר ועוד . פעילות 2 מומלץ לדון עם התלמידים על כך שישנן דרכים שונות לכתיבה בשדה החיפוש : אפשר לכתוב מילים בודדות , צירופי מילים , משפט או שאלה ובלבד שמילות החיפוש הנכתבות ישקפו את מטרת החיפוש . חשוב לבקש מהתלמידים להסביר למה בחרו מילה או מילים מסוימות לצורך החיפוש ולהמליל את התובנות וההכללות . פעילויות 3-4 הפעילויות מכוונות להמללה של שיקולי הדעת . יש להפנות את תשומת הלב של התלמידים לכך שלכל קישור יש שם , שעשוי לרמוז על-פי תוכנו אם הוא מתאים , כתובת ( בצבע ירוק ) וקטע מתוך האתר ( בצבע שחור ) שבו מופיעות מילות החיפוש . חשוב מאוד להפנות את תשומת לב התלמידים לכך שגם המילים שאינן מודגשות עשויות לתת רמזים לגבי התאמת הקישור למטרת החיפוש . מומלץ לעיין במדריך למורה ביחידת הלימוד המתוקשבת : " איך הסלמנדרה הכתומה מתגוננת מפני אויבים " ? http : // mybag . ebag . cet . ac . il / content / player . aspx ? manifest = % 2 fapi % 2 fmanifests % 2 fite m % 2 fhe % 2 f 61490 ee a-1 4-192 b 1 89-9565-d b 0 f 2 a 26045 % 2 f # ? page = 1-content

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר