עמוד:45

. 2 האם התושבים באזור זה סובלים ממחסור במים ? במשך דורות רבים האזורים היבשים בעולם היו דלילים באוכלוסייה , אך אנו יודעים שיש יישובים בחלק הדרומי והמדברי של הארץ . הטכנולוגיה באה לעזרתנו – אנחנו מובילים מים ממקום למקום . בספר הלימוד אפשר למצוא הסברים על מערכת המים הארצית ומפה . פעילות מסכמת בפעילות המסכמת בפרק מופיע קטע מהסכם השלום בין ישראל לירדן . ה פנו את התלמידים לקטע ההסכם וק ראו את הסעיף הראשון : ב קשו מהתלמידים להציע לראשי המדינות שיטות לפיתוח מקורות מים ( למשל התפלה וקולחים ) ודרכים לצמצום ה בזבוז . עליהם להתבסס על ידע מוקדם ועל הידע שרכש ו בפרק זה . אפשר גם לדון בשאלה אם חשוב לחלק את הארץ לפי תבחין המים . דגש פדגוגי בפרק זה הדגש הפדגוגי הוא על הבנ ת התהליכי ם הקשורים ב נושא במבנה של " צורך ומענה . " בפרק זה המידע נבנה כך :

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר