עמוד:18

מצורף קישור לאתר שמציע כלי ם דיגיטליים למיפוי טקסטים ובניית " מפות חשיבה . " תוכלו לעשות שימוש בכלים אלה להקניית מושגים , תהליכים ועוד . ניתוח מקורות חזותיים לשילוב מקורות חזותיים ( בעיקר מפות ותמונות ) בשיעורי הגאוגרפיה יש חשיבות מיוחדת . ראשית , המקורות הללו ה ם חלק חשוב מאופן הצגת המידע . עניינה של הגאוגרפיה הוא חקר המרחב , ומקורות חזותיים הם מטבעם מרחביים ומייצגים בצורה מהימנה את המידע הגאוגרפי . למקור חזותי יש גם יתרון דידקטי – הוא נגיש לתלמידים יותר מהטקסט הכתוב , הוא מאפשר להם למידה חווייתית , והוא הופך את המידע ל מוחשי יותר . לבסוף , היום הלומדים נחשפים בתקשורת למידע חזות י רב ונהנ ים ממנו , ולכן קל ל הם להתמודד עם מידע חזותי . תוכלו לסייע לתלמידים לקרוא מקורות חזותיים באמצעות כרטיס הניווט :

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר