עמוד:11

מבינים ומדברים א . איך שירה מרגישה ביום הראשון בחטיבה ? למה ? ב . מה התשובות של אימא לקשיים של שירה ? ג . מה חדש לכם בחטיבת הביניים ? ד . מה אתם יודעים לעשות היום ולא ידעתם לעשות בכיתה ? א' מה היה קשה לכם פעם , והיום כבר לא קשה ? ) למשל : לרכוב על אופניים , לקרוא ולכתוב , לפתור תרגילים בחשבון , להישאר לבד בבית , ללמוד למבחנים , לקבל אחריות בבית , להכיר חברים חדשים ) ... קוראים לפי תפקידים וממחיזים בזוגות א . קראו וסמנו את הפעלים בשיחה בין אימא לבין שירה . ב . המחיזו שיחה דומה על היום הראשון בחטיבת הביניים בין תאמר לבין אביו . שימו לב לפעלים ! דוגמה אבא : תאמר , איך היה היום הראשון בחטיבת הביניים ? תאמר : לא משהו , אבא . אבא : ... תאמר : ... . . .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר