עמוד:86

. 5 התבוננו בתמונות , חזרו למה שכתבתם בפעילויות הקודמות , וכתבו טקסט מידע על הרבנית קאפח על פי המידע שאספתם מן הסרטון , מן הכתבה , מן התמונות , מן העלילון ומן הספר . בשורה הראשונה של הטקסט כתבו את המידע החשוב ביותר על הרבנית . חשבו , מה ילמדו על הרבנית אלו שיקראו את השורה הראשונה ? בפסקות הבאות בטקסט כתבו מידע נוסף על הרבנית , על משפחתה ועל מעשיה , קשרו בין הפסקות באמצעות ביטויי זמן . כתבו את הפסקה האחרונה , אשר תסכם את מעשיה וגדולתה ... . 6 שיחה בכיתה א . מה משותף לרב ולרבנית ? התייחסו לתכונות , לפעילויות , ולהוקרה הציבורית לה זכו שניהם . ב . הרבנית ברכה קאפח עסקה רבות בגמילות חסדים . ארגנו יוזמת חסד כיתתית , באמצעותה תמשיכו את דרכה של הרבנית קאפח . חשבו : מה מטרת היוזמה ? למי היא תסייע ? במה ? כיצד היא תשנה את המצב הקיים ? תכננו : כיצד תבצעו את יוזמת החסד-מהם שלבי הפעולה . חלקו משימות בין תלמידי הכיתה . פרסמו את היוזמה במידת הצורך . בצעו את היוזמה בהתאם לתכנון וקיימו שיחת משוב : האם הצלחתם להשיג את מטרתכם ? האם תרצו לחזור על היוזמה או להמשיך אותה ? האם כדאי לשפר או לשנות חלק מדרכי הפעולה ?

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר