|
עמוד:5
מהלך ההוראה היכרות עם מסלול הטיול המתוכנן 6 . . . . . . . . . . . . . מהו דף מידע ומהי מטרתו ? 6 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . המשימה והשלבים להשגתה 6 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הצעה למהלך למידה 7 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . א . איתור , בחירה וכתיבה של המידע בדף המידע 7 . . . . . . . ב . שכתוב המידע בדף המידע 9 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ג . כתיבת ההוראות וההנחיות בדף המידע . 12 . . . . . . . . . . ד . שכתוב ההוראות וההנחיות בדף המידע 13 . . . . . . . . . . . ה . תכנון דף המידע 13 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ו . שיתוף והערכה בתוצרים 15 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ז . משוב 15 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|