עמוד:53

אפשר להפריד כל סעיף לשתי שאלות : . 1 לאיזה חלק של הקופסה יגיעו הכדורים ( מבין ארבעת החלקים המופרדים בקווים ?( . 2 האם יגיעו קרוב יותר לקו התחתון או העליון בחלק הזה ? . 39 בכל קפסה יש מקום ל 20 כדורים . סמנו בערך לאן הכדורים מגיעים בכל קפסה . עמוד 60 בפעילות 40 כתב סתרים מופיעה סדרת תרגילים . לאחר שהתלמידים מסיימים את הפעילות מומלץ לדון : איך ידעתם כיצד להשלים את התרגילים בסעיפים ה ו - ו ? אילו רצינו להוסיף גם סעיף ז , איזה תרגיל היה בו ? מה מעניין בתוצאות שקיבלנו ? סדרות תרגילים כמו אלה מחזקות את הבנת הקשר בין תרגילים . בפעילות 41 כתב סתרים מתמקדים בקשר שבין חיבור לחיסור . לאחר שהתלמידים משלימים סימנים מתאימים , אפשר לבקש מהם לסמן את השלם בכל תרגיל . אפשר לסכם בדיון : בשני התרגילים השלם הוא משולש , והחלקים הם 10 וריבוע . כלומר , אלה שני תרגילים לאותם שלם וחלקים .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר