עמוד:27

לדיון 4 . 1 הסכמי אוסלו : › מה ניתן ללמוד מכך שהמגעים עם הפלסטינים החלו באופן לא רש מי ? › מה היו נימוקי התומכים בהסכם ומה היו נימוקי המתנגדים לו ? . 2 הסכם ישראל ירדן : כדאי לדון עם התלמידים בייחודיות של ההסכם , בסיבות לכך שלא עורר התנגדות ובמשמעותו . ירדן היא המדינה ששלטה עד מלחמת ששת הימים בשטחי יהודה ושומרון , ובהסכם היא למעשה מוותרת על השליטה . מבחינת הפלסטינים התושבים - ההסכם לא מתייחס אליהם ואל ציפיותיהם למדינה עצמאית . . 3 התהליך המדיני בימי בנימין נתניהו : בנושא זה חשוב להתייחס למחויבות שיש לממשלות ישראל להחלטות של ממשלות קודמות גם כשהן עומדות בסתירה לתפיסת העולם של הממשלה המכהנת . לס יכום הפרק : ניתן לסכם את תוכן הפרק על פי הטבלה הבאה :

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר