|
עמוד:7
פעילויות אחרות נועדו להסב את תשומת לבם של התלמידים במפורש אל הדגם החוזר ( כלומר , היחידה החוזרת הקטנה ביותר ) החל בדיון הזה : דיון : מה מ ְ ס ַ פרים הש ְ לטים שהזחלים מחזיקים ? ואחר כך בפעילויות כאלה : צבעו לפי הדגם . מהו הדגם ? צירו על השלט . בסוג נוסף של פעילויות מתחילים לעסוק בקשר שבין מקומו של איבר בסדרה ( מספר הקרון ) לבין סוג האיבר ( החיה היושבת בקרון . ( דוגמה : באילו קרונות יושב ? הקיפו וכתבו את המספרים של הקרונות :
|
![מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית](http://lib.cet.ac.il/storage/publishers/900_999/0000000957.gif)
|