עמוד:186

מתוך תכנית הלימודים : הישג נדרש – 4 הפקת מידע מטקסט – התלמידים יפיקו מידע מטקסטים שיקראו ויגבשו החלטה בעקבות זאת לגבי המקום שירצו לבקר בו . הישג נדרש – 4 הבעת עמדה מנומקת על טקסט כתוב , על נושא או על סוגיה . הערות והצעות להוראת הפרק טבלה עם מידע קצר על כל אחד מארבעת האתרים המוצגים בפרק פעילות , 2 סעיף ג – הפעילות מאפשרת התנסות ראשונית בפרק בנושא הנמקה . אין צורך להרחיב ולעסוק בנושא האורייני הזה כאן , מאחר שלאורך הפרק יש עיסוק נרחב ומעמיק . רצוי לתת לתלמידים להתבטא כאן באופן חופשי מבלי לתקנם בדרכי הניסוח . אם מישהו מהתלמידים יגיד שהוא ביקר באחד מהמקומות , כדאי ל אפשר לו לספר בקצרה ממה התרשם והוא יוכל , כמובן , להשתמש בזה בפעילות הסיום של הפרק ש בה התלמידים כותבים טקסט שמטרתו לשכנע לבקר במקום שהם בחרו ( זאת , כמובן , אם י בחרו במקום שביקרו בו . ( טקסט על עמק הצבאים הערה : בעת כתיבת הספר האתר נמצא בשלבי פיתוח מתקדמים לקראת פתיחתו של פארק טבע עירוני קהילתי ייחודי ומרשים . 62 משרד החינוך – המזכירות הפדגוגית , האג ף לתכנון ולפיתוח תכניות לימודים ) תשס . ) ג" תכנית לימודים : חינוך לשוני עברית - שפה , ספרות ותרבות לבית הספר היסודי הממלכתי והממלכתי דתי . ירושלים .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר