עמוד:177

. 5 בסוף השיר , סוף סוף , הילד ויונתן משוחחים ביניהם . דמינו דו -שיח קצר ביניהם וכתבו אותו במחברת . שימו לב , כתבו כך שכל ילד ידבר לפחות פעמים בדו-שיח . אפשר להתחיל כך : יונתן : "חיגתי אליך , הקו שלך תפוס " . הילד : יונתן : הילד : . 6 בשיר כתוב מה הילד עושה . למשל : כותב , מקמט . הפעלים "כותב , " "מקמט" הם פעלים בהווה . בסוף השיר כתוב שיונתן עונה : "חיגתי אליך " . הפעל "חיגתי" הוא פעל בעבר . א . השלימו את המשפטים בפעלים מתאימים בהווה או בעבר : כשהייתי קטן הלכתיעם אמא לגן המשחקים בשבת בבקר . היום אני עם אבא לתפלה בבית הכנסת . פעם מעט ספרים . היום אני קורא הרבה . כשאמא שלי היתה בת חמש היא נגנה בפסנתר . היום היא נהדר . כששירה שברה את יד ימין היא כתבה ביד שמאל . עכשו היא שוב ביד ימין .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר