עמוד:48

. 11 עבדו בזוגות : א . קראו את המשפטים לפי תור . החליטו איך לקרא את המשפט בקול . הילדים המקשיבים יחליטו לפי הנגינה בדבור אם זאת היתה שאלה או לא . יש בחנות הזאת מעיל אדם מתר להכנס לשלולית הזאת הכלב הגדול פוחד מרעמים בלילה היה גשם ב . שאלו בקול רם עוד שאלות בלי מלת השאלה האם ובלי שום מלת שאלה אחרת . ג . כתבו במחברת 3 שאלות שאתם רוצים לשאל . בן או בת הזוג יענו בכתב על השאלות שלכם ואתם תענו על השאלות שלהם . בדקו יחד את השאלות ואת התשובות : האם הוספתם סימן שאלה או נקדה במקומות המתאימים ? תקנו לפי הצרך . שאלה : 1 תשובה : שאלה : 2 תשובה : שאלה : 3 תשובה :

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר