עמוד:39

. 1 צבעו את המלבן בצבעים שמתאימים לשיר , לפי הרגשתכם . . 2 בשיר רואים את הסתו , מרגישים אותו , מריחים אותו ושומעים אותו . הביאו דגמה לכל חוש . רואים מרגישים מריחים שומעים שיחה בכיתה . 3 גם בתפלה אפשר להרגיש את בוא הסתו . כיצד ? אילו שנויים חלים בתפלה עם בוא הסתו ? . 4 כתוב בשיר : "ריח אחר ושקט אחר" – למה מתכונים במלה אחר , אחר ממה ? . 5 קראו את השיר בקול רם . שימו לב מתי יש נקודה בסוף השורה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר