עמוד:36

ב . עבדו בזוגות : הקריאו לבן הזוג או לבת הזוג את התיאור שכתבתם , ובקשו שינסו לגלות איזה בעל חיים בחרתם לתאר . התחלפו בתפקידים . ג . תקנו את התיאור שכתבתם בעקבות הפעילות עם בן הזוג או בת הזוג . . 2 א . הפכו את המספרים לאותיות , ותגלו שמות של ציפורים וחרקים . היעזרו בטבלה . ב . נסו לנחש אילו מהשמות הם שמות של חרקים ואילו של ציפורים . רמז : יש שני חרקים ושתי ציפורים . בדקו במגדירים של ציפורים וחרקים אם צדקתם .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר