עמוד:24

. 2 א . מה קרה קודם ומה קרה אחר כך , לפי מה שמתואר בידיעה ? סדרו את המשפטים לפי הסדר הנכון 1-מ עד . 5 ( 1 תלמידי כיתות - 'ד ו' מבית הספר "ניצנים" קיבלו אישור מיוחד להעביר את הצמחים למקום אחר . ( 2 לאחרונה התחילו לבנות שכונה חדשה על גבעת קייזר דרום , והצמחים היו בסכנה . ( 3 הילדים מבית הספר "ניצנים" רצו להציל את הצמחים שעל הגבעה . ( 4 במשך השנתיים האחרונות יצאו תלמידי בית הספר "ניצנים" לסיורים על גבעת קייזר . שם הם פגשו צמחים ובעלי חיים שונים . ( 5 התלמידים הצליחו להציל חלק מהצמחים והעבירו אותם למקום החדש , לחצר בית הספר שלהם . ב . קראו לעצמכם את המשפטים לפי סדר המספרים שכתבתם 1-מ ) עד , ( 5 ובדקו שהרצף נשמע נכון . תקנו אם צריך . שיחה בכיתה . 3 א . האם הידיעה שקראתם עניינה אתכם ? נמקו . ב . האם חשוב , לדעתכם , לפרסם ידיעות בנושא שקראתם ? הסבירו מדוע . תכננו כיצד תציגו את תשובתכם : מה דעתכם ? באילו מילים תבחרו להתחיל ? ( אני חושב ,... לדעתי ,... אני רוצה לומר ) מדוע אתם חושבים כך ? באילו מילים תשתמשו ? ( חשוב לפרסם ידיעות על שמירת הטבע כי ,... בגלל ,... מפני ש ( ... לאחר הצגת הדברים בדקו : האם כל אחד הציג את עמדתו באופן ברור ושוטף ? האם היה אפשר להבין ולהשתכנע מדבריו ? האם רוב הכיתה הביעה אותה דעה ?

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר