עמוד:13

. 10 מתוך כד המכיל שלושה כדורים - אחד לבן , אחד אדום ואחד כחול - מוציאים בבת אחת שני כדורים , ורושמים את צבעיהם . א . רשמו את מרחב המדגם . ב . רשמו את התוצאות הכלולות במאורעות הבאים ; A הוצאנו כדור כחול ; - B הוצאנו כדור כחול או אדום ; - C הוצאנו כדור כחול וכדור אדום . . 11 מטילים שני מטבעות , אחד של ₪ 1 והשני של , ₪ 5 ורושמים איזה צד מתקבל בכל מטבע ( עץ או פלי . ( א . רשמו את מרחב המדגם . ב . רשמו את התוצאות הכלולות במאורעות הבאים ו - A קיבלנו עץ במטבע של ; ₪ 5 ס - קיבלנו פלי בשני המטבעות - M קיבלנו לפחות עץ אחד . . 12 אתם נכנסים לכיתה . לאחר שבחרתם שלושה תלמידים אתם שואלים כל אחד מהם אם הכין את שיעורי הבית , ורושמים את התשובות . א . רשמו את מרחב המדגם . ב . רשמו את התוצאות הכלולות במאורעות הבאים ! - A בדיוק שני תלמידים הכינו שיעורי בית - B לכל היותר שני תלמידים הכינו שיעורי בית . . 13 בכד א' יש כדור כחול וכדור לבן ? , בכד ב' יש כדור כחול , כדור ירוק וכדור אדום . בוחרים אחד משני הכדים , ומתוכו מוציאים כדור אחד . א . כתוצאה של הניסוי רושמים את צבע הכדור שהוצא . ( 1 ) רשמו את מרחב המדגם . ( 2 ) רשמו את התוצאות הכלולות במאורעות הבאים - F קיבלנו כדור לא כחול - D קיבלנו כדור אדום או לבן . ב . חוזרים על הניסוי , אבל הפעם רושמים כתוצאה את הכד שנבחר ואת צבע הכדור . ( 1 ) רשמו את מרחב המדגם ( 2 ) רשמו את התוצאות הכלולות במאורעות הבאים ? - F קיבלנו כדור לא כחול - D קיבלנו כדור אדום או לבן - G קיבלנו כדור מכד . 'ב

אוניברסיטת תל אביב. בית ספר לחינוך. המרכז לחינוך מדעי וטכנולוגי

ישראל. משרד החינוך


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר