עמוד:18

מתכוננים להצגת הדברים אחד התלמידים מציג את ההצגה שלו בפני קבוצת העמיתים שעסקה באותו נושא . העמיתים מאזינים ומקפידים לבחון את הצגת הדברים באמצעות מאגר הרכיבים להצגה מיטבית . מנחים את המאזינים לכתוב משוב לרכיבים השונים במהלך ההצגה . אפשר לבקש מכל תלמיד להתמקד בהיבט אחר מהמאגר או לאפשר התייחסות של התלמידים על-פי בחירתם . מרכזים את ההיגדים , ההצעות וההמלצות של המאזינים בדף משוב שיינתן לתלמיד המציג . מנחים את התלמידים לשים לב מה למדו בעקבות מהלך ההאזנה וההצגה ( תהליך רפלקטיבי : ( התלמיד המציג יתייחס ויגיב באופן מילולי לפן של המשוב שקיבל ויגיד מה הוא בוחר לשנות בעקבות המשוב . התלמידים המאזינים מתייחסים ללמידה שלהם על ההצגה שעליהם לתת בעצמם . מהלך דומה ייעשה בקבוצה עם כל אחד מהתלמידים המציגים . בתום המהלך מפעילים שיקול דעת ובוחרים מי מהתלמידים מוכן להציג בפני קהל ומי זקוק להתנסויות חוזרות .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית

ישראל. משרד החינוך


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר