עמוד:57

בחירתה ; קבוצה שעסקה בכלכלה מקיימת , מחפשת מידע נוסף על צריכה של אנרגיה ירוקה ; קבוצה שעסקה בארגונים סביבתיים יכולה להציג את אחד הארגונים הירוקים ומאבק שהוא הוביל - גרינפיס , החברה להגנת הטבע , אדם טבע ודין , מגמה ירוקה ; והקבוצה שעסקה באסונות סביבתיים מרחיבה על אסון סביבתי עולמי אחד , כמו דליפת הנפט במפרץ מקסיקו בשנת , 2010 אסון צ ' רנוביל , ימת אראל , אסון הנפט של אקסון ואלדז , זיהום הים התיכון , אסון השרפה בכרמל , ובוחנת אם היה סיוע בין-לאומי ואם מדינות נחלצו לעזרת מדינות אחרות . מליאה נציג מכל קבוצה מתאר במליאה את הפתרון ואת הדוגמה שקבוצתו למדה . סיכום השיעור : כיצד הגלובליזציה מעצימה בעיות סביבתיות וכיצד היא תורמת להתמודדות עמן ? ( עמוד . ( 53 שיעור סיכום ליחידה – חגיגה גלובלית › מבקשים מהתלמידים להביא מגזינים , עיתונים , מספריים , דבק , צבעים וכדומה . › מארגנים בכיתה כמה פינות עבודה . › מתחלקים לקבוצות . › גוזרים מתוך המגזינים תמונות וכותרות המבטאות היבטים שונים של הגלובליזציה , וכל קבוצה מכינה בריסטול עם קולאז ' המבטא את מאפייני הגלובליזציה – ההיבטים החיוביים וההיבטים השליליים שלה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר