עמוד:11

לסיכום , הספר פותח בפני הלומד כמה אפשרויות : . 1 לימוד מתוך ספר לימוד מגוון ועשיר , בסגנונות למידה וחשיבה שונים . . 2 טיפוח מכוונות עצמית . . 3 טיפוח שיתוף פעולה עם לומדים אחרים . . 4 הדגשת הרלוונטיות של התכנים הנלמדים לעולמו של התלמיד . הספר פותח גם בפני המורה כמה אפשרויות : . 1 אוטונומיה בבחירת התכנים הבסיסיים ( תוכני הגרעין ) ותוכני ההרחבה , תוך הפעלת שיקול דעת בתחומי הלומד , המקצוע והחברה . . 2 היענות לשונות בין התלמידים על ידי מתן כלים ואמצעים המאפשרים להפעיל דרכי הוראה מגוונות ולהקצות פרקי זמן שונים ללומדים השונים . ארגון התכנים ודרך הצגתם מאפשרים למורה לתכנן ולבצע מצבי למידה של יחידים , של קבוצות ושל מליאת הכיתה . . 3 פיתוח דרכי הערכה חלופיות .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר