עמוד:3

תוכן העניינים פתח דבר 7-4 ............................................................. יחידות הספר מרכיבים דידקטיים . 1 רציונל : עקרונות ומטרות 11-8 ......................................... א . בתחום המקצוע ב . בתחום הערכים ג . בתחום ההוראה-למידה . 2 מקורות המידע בספר 19-12 .......................................... א . מקורות מידע סטטיסטיים ב . מפות ג . קטעי עיתונות ד . תמונות . 3 כישורי חשיבה והפעילויות בספר 24-20 .......................... א . מיקוד בתהליכי פיתוח חשיבה ב . סוגי פעילויות . 4 תהליכי הוראה-למידה 43-24 ....................................... א . הקניית מושגים ב . קריאת כותרות וכותרות משנה ג . סיעור מוחות ד . דיון דילמה ה . חקרי מקרה . 5 בסיס והרחבה לספר הלימוד 57-44 ................................ א . הצעה לארגון נושאים לפי בסיס והרחבה ב . דוגמאות למערכי שיעור . 6 עבודת החקר 64-58 .................................................... נספחים : 89-65 ............................................................ נספח - 1 על איסוף נתונים דמוגרפיים נספח – 2 רשימת חקרי המקרה בגרסה הדיגיטלית עבודת חקר : נספח מס' - 3 דוגמאות לעבודות גאוגרפיות של חוקרים שונים נספח מס' - 4 דגשים בבחירת שאלת חקר ובניסוחה נספח מס ' - 5 רשימת נושאים לדוגמה ושאלות חקר אפשריות נספח מס' - 6 קריטריונים אפשריים להערכת העבודה נספח מס' - 7 הערכת המידע נספח מס' - 8 הצגת המידע בטבלאות , בגרפים , במפות , בתמונות ובסרטונים נספח מס' - 9 דגשים להעברת הרצאה בכלל ולהצגת העבודה מול הכיתה בפרט נספח מס' - 10 דגשים לעבודה הכתובה

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר