עמוד:14

הצעה למבחן לפניכם הצעה למבחן מסכם לפרק . 3 אפשר לעבות ולדלל , לגרוע ולהוסיף חלקים על פי ההדגשים שניתנו למיומנויות השונות בעת הוראת הפרק . בהתאם לכך יש לקבוע את הניקוד לכל חלק במבחן . א . . ›››››››››› ›››››››› ››› ››››› ›››››››››››› ›››› ›››››››››››› ) התלמידים אינם רואים את השיחה אלא רק מאזינים לה ( מדוע נור אינה רוצה את הדירה ? א . כי בחדר השינה יש רק חלון אחד . ב . כי חדר האורחים קטן . ג . כי המטבח קטן . ד . תשובות א ו-ג נכונות . ב . מתי אפשר לראות את הדירה ? א . היום בשעה חמש וחצי . ב . כל יום עד חמש וחצי . ג . כל יום אחרי חמש וחצי . ד . ביום חמישי בשעה שש . . 4 פעילויות במסגרת מועדון לערבית מוצע להקים מועדון לערבית בבית הספר . המועדון ינוהל על ידי תלמידי הערבית ) בתמיכת המורה לערבית והנהלת בית הספר ( ובמסגרתו יתקיימו פעילויות שונות , כמו : הזמנת מרצים ערביים , סיורים במקומות ערביים , ערבי מוסיקה , שירה וסרטים , מצגות , תערוכות , תחרויות לשון עם פרסים , קשרים עם תלמידים יהודיים הלומדים ערבית בבתי ספר אחרים ועם תלמידים ערביים בארץ . ה . שימוש במילון המקוון ”איילון-שנער “ רצוי לעודד את התלמידים להשתמש במילון זה המיועד לתרגום מילים מערבית לעברית ולהיפך . כתובת המילון : http : // www . arabicdictionary . huji . ac . il

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר