עמוד:100

משימות משימה 5 . 1 הגדרת מטרת המסד מהם , אם-כן , הנושא והמטרות שלשמם יש צורן לבנות מסד נתונים ! באירוע שלפנינו מוצג ארגון שמטרתו היא הגדלת הרווח < אחת הדרכים להשגת מטרה זו היא באמצעות שיפור השירות ללקוח . השיפור מתבטא בקיצור זמן ההמתנה לבוא הטכנאי , שיגור טכנאים מקצועיים לתיקון תקלות ומניעה ( ככל האפשר ) של תיקונים חוזרים של תקלות . < = מהו לדעתכם המידע שיש להפיק לצורך המעקב אחר טיב השירות ללקוח ? / 11 * 0 להלן דוגמאות של מידע שהנהלת חברת הכבלים עשויה לרצות לקבל מדי חודש . תקלות רשימה של סוגי התקלות 1 רשימת פרקי הזמן שנדרשו לתיקון התקלות , לפי סוגי התקלות י רשימת עלויות תיקון התקלות ; רשימת התקלות שתיקן טכנאי ; המספר הממוצע של תקלות שטכנאי מתקן ביום י פרק הזמן הממוצע שעובר בין זמן ההודעה על התקלה לבין ביצוע התיקון ; העלות הממוצעת , העלות המינימלית והעלות המקסימלית של תיקון תקלה ; לקוחות רשימת לקוחות ; "היסטוריה" של תקלות עבור כל לקוח 1 תלונות לקוחות ; הכתובת של לקוח מסוים ; האזורים בהם מרוכזות רוב התקלות -,טכנאים רשימת טכנאים ;

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר