עמוד:85

3 . 3 בדקו את השפעתו של וסת הצליל על הרעש במוצא מגבר ההספק . 3 . 4 חברו אוזניות לשקע האוזניות } J וכוונו את וסת העוצמה P לרמה שבה נוח לשמוע . בדקו את השפעתו של וסת הצליל על הרעש , הנלווה לצליל בתדר . 1 kHz 6 . 5 UiHV לאיזה כיוון יש לסובב את הזחלן של הפוטנציומטר Px שבאיור 6 . 6 כדי שעוצמת הרעש תקטן ? נמקו את תשובתכם . . 4 נתקו את מחולל האותות מן המבוא החיצוני , ( T 8 ) והעבירו את המפסק S { למצבו התחתון . קרבו את המיקרופון למקלט רדיו פועל , וכוונו את וסת העוצמה P ואת וסת הצליל Pj כך שיהיה נוח לשמוע באוזניות . 4 . 1 הזיזו מעט את תדר התחנה הנקלטת עד שיישמע רעש רקע . כוונו מחדש את וסת הצליל P כך שהרעש באוזניות ייחלש . . 5 הפעילו את המערכת במצב קריוקי . 5 . 1 חברו למבוא החיצוני ( TP ) אות שמע מרשמקול ( טיפריקורדר , ( המשמיע מנגינה 8 של שיר , ושירו את השיר ( מילים ומנגינה ) למיקרופון . כוונו את הגבר המגבר כך שתשמעו באוזניות גם את השיר שאתם שרים וגם את מנגינת הרקע . . 6 מדדו בהדמיה את וסת הצליל . 6 . 1 סרטטו את המעגל של וסת הצליל . 6 . 2 חברו מחולל אותות סינוסי למבוא של וסת הצליל , בתדר 1 kHz ובמתח . 0 . 2 V 6 . 3 בדקו את עקומת ההיענות במוצא של וסת הצליל , בנקודת הבדיקה , TP עבור 5 שלושה מצבים של הזחלן : א . מצב קיצוני ימני ב . מצב אמצעי ג . מצב קיצוני שמאלי סרטטו את העקומה . & שאלה 6 . 6 על-סמך עקומת ההיענות שסרטטתם , רשמו את הניחות המזערי ואת הגיחות המרבי של אות שמע בתדרים . 10 kH-0 I kHz

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר