עמוד:45

8 . 2 חברו את כניסת השעון של המונה בנקודת הבדיקה TP למוצא של מעגל 6 החד-יציב בנקודת הבדיקה . TP 5 8 . 3 לחצו על לחצן האיפוס . 5 , בתצוגה תתקבל הספרה . 0 ? אם הספרה 0 אינה מוצגת , ודאו כי א . בהדק 16 של 4026 מחובר מתח הזנה של . 9 V ב . בהדקים 8 , 2 של 4026 יש מתח הארקה . ג . החיבורים בין 4026 לתצוגה של שבעת המקטעים תקינים . ד . הדק 2 מחובר לדיודה זנר . D 2 8 . 4 כאשר בתצוגה מתקבלת הספרה , 0 מדדו את המתח במוצא הדוחף , הדק , 9 ורשמו את התוצאה בדוח הפרויקט . 8 . 5 מדדו את מפל המתח על הדפ"א D ואת המתח על דיודת הזנר . D 2 x wnvn 8 . 6 בקרבת המיקרופון שריקה קלה ( או הקישו פעם אחת על השולחן . ( ודאו כי המספר המוצג בתצוגה גדל באחד . 8 . 7 חזרו על הפעולות הנזכרות בסעיף 8 . 6 עד אשר המונה ישלים מחזור שלם . . 9 מדידות בהדמיה 9 . 1 סרטטו את המעגל הכולל את המגבר ( ללא מיקרופון והנגד { R { ואת המשווה . כוונו את הזחלן של P לאמצע . l 9 . 2 חברו לנקודת הבדיקה TP [ מחולל אותות סינוסי בעל מתח 2 mVpp ותדר . 1 kHz 9 . 3 מדדו את המתחים בנקודות הבדיקה TP -1 TP ורשמו את התוצאות בדוח 3 2 הפרויקט . 9 . 4 הקטינו את מתח המחולל 0 . 2 mVpp וחזרו על המדידות המפורטות בסעיף . 9 . 3 ^ שאלה 3 . 4 האס מעגלי המגבר והמשווה שבניתם בהדמיה פועלים כמו המעגלים שבניתם בפועל ? משימת הרחבה יש לתכנן מונה שיוכל למנות עד 99 פרצי קול . סרטטו , הרכיבו ובדקו את פעולת המערכת שתכננתם .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר