עמוד:104

לקריאה . העתיקו והדביקו בדוח הניסוי את צורות הגלים כפי שהן נראות על הצג של משקף התנודות . רשמו על גבי הסרטוט את הכינוי של צורת הגל , את המתחים משיא-לשיא ואת הפרש הזמנים בין שני הגלים . חשבו ורשמו בסרטוט את הזרם דרך הקבל . . 7 שנו את התדר של מחולל האותות . 5 \&\ 1-ל . 8 בצעו שוב את ההוראות בסעיף . 6 מדידה של המתח על הנגד , של הזרם העובר דרכו , ושל הפרש הזמנים ביניהם . 9 בנו על משטח העבודה שבתוכנת ההדמיה את המעגל המוצג באיור . 25 . 8 שנו את התדר של מחולל האותות . 500 W 7 r ? . 10 הפעילו את המעגל , ולחצו לחיצה כפולה על הצלמית של משקף התנודות . הרחיבו את הצג של משקף התנודות על-ידי לחיצה על הלחצן . Expand הפסיקו את פעולת המעגל . שנו את מצב הבקרים של משקף התנודות עד שיתקבלו צורות גלים נוחות לקריאה . העתיקו והדביקו בדוח הניסוי את צורות הגלים כפי שהן נראות על הצג של משקף התנודות . רשמו על גבי הסרטוט את הכינוי של צורת הגל , את המתחים משיא-לשיא ואת הפרש הזמנים בין שני הגלים . חשבו ורשמו בסרטוט את הזרם דרך הנגד . . 11 שנו את התדר של מחולל האותות ל . 5 &/^ . 12 בצעו שוב את ההוראות בסעיף . 10 מדידה של מתח המקור , של הזרם במעגל , ושל הפרש הזמנים ביניהם . 13 בנו על משטח העבודה שבתוכנת ההדמיה את המעגל המוצג באיור . 25 . 9 שנו את התדר של מחולל האותות . 500 Hz ^ . 14 הפעילו את המעגל , ולחצו לחיצה כפולה על הצלמית של משקף התנודות . הרחיבו את הצג של משקף התנודות על-ידי לחיצה על הלחצן . Expand הפסיקו את פעולת

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית

ישראל. משרד החינוך


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר