עמוד:105

. 5 מה נגמר ב-ד ? חזרו על הצליל של האות ד . בררו מה יש באיורים , ומה מסתיים בצליל ד . את המילים המסתיימות ב-ד , קראו בהדגשה של ד . המילים הן : צלחת , קיפוד , צמיד , מחדד . . 6 מה מתאים ? - התלמידים יקראו את 4 המילים שברקע הצהוב . יבדקו מה יש באיורים ( שימו לב למילה : ברד , ( ויתאימו כל מילה כתובה לציור . . 7 מה חדש /? מה ישן ? - התלמידים יכולים לקרוא את השאלה . יש כאן זוג נוסף של הפכים . כתבו את המילים חדש / ישן על הלוח , והתלמידים ינסו לקרוא . חפשו בכיתה חדש וישן , ועל כל הצעה התלמידים יכתבו : חדש או ישן . בהמשך התלמידים ימתחו קו מכל איור אל המילה המתאימה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר