עמוד:104

הקניית הצלילים ד , ד / ד . 1 נדב , ד , הקניה - כתבו על הלוח את השם נדב . שאלו : מי יכול לקרוא ? עתה הפרידו מתוכו את הצליל ד . . 2 ד , ד , ד , הגייה - תלמידים יהגו את הצליל ד . ינסו להגות גם בשיניים סגורות ( אפשר , ( בפה סגור ( אי אפשר . ( . 3 איפה שומעים ד בדרך למגדל ? הבחנה שמיעתית - נדב יוצא בדרכו אל המגדל . שאלו : אילו מילים נדב פוגש בדרך אל המגדל ? איפה שומעים ד ? המילים שיש בהן ד : נדב , סנדלים , מדף , דג , נדנדה , מגן דוד , דייג , מגדל . אפשר לשאול : האם הצליל ד פותח מילה ? סוגר מילה ? . 4 מדברים וכותבים - אפשר לנצל את הציור של נדב ההולך אל המגדל לשיחה על טיולים : מי מטייל ? מה אוהבים בטיול ? לאן מטיילים ? בעקבות השיחה אפשר לכתוב ( ולצייר ) סיפור על טיול .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר