עמוד:101

. 3 פעילויות בעקבות הקריאה קראו את המטלות לתלמידים , ודאגו שהם יבצעו אותן וידווחו על תשובותיהם . שוחחו עם התלמידים אודות התשובות שלהם , ולבנו נקודות נוספות כמו : - מהן העובדות שאנו יודעים על פרפרים לאחר קריאת הטקסט ? - מה עושה הפרפר כשמבהילים אותו ? - מה זו , אם כן , הסוואה ? מה בעצם עושה חיה שמשתמשת בתכסיס זה ? - האם אתם מכירים בעל חיים נוסף שמשתמש בתכסיס ההסוואה ? ( זיקית , למשל ( . כתיבה חופשית - הציעו לתלמידים לכתוב במחברת בעקבות השיר . אפשר לכתוב שיר , סיפור , מכתב , ציור והסבר .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר