עמוד:95

הקניית המילית את , וחזרה בהקשר של קטע . 1 את , את - המילית את נפוצה מאוד , ואנו משתמשים בה הרבה . אפשר לתת דוגמות והילדים ירימו יד בכל פעם ששומעים אותה . . 2 הקניה - כתבו את המילית את על הלוח . . 3 זיהוי - התלמידים ימצאו בעמוד זה מקומות שבהם המילית את מופיעה . . 4 איור - התבוננו באיור : מה קורה בו ? באיזה משחק משחקים ? . 5 בר ראה ,... בניית מילים - המילים ראה , ראתה נלמדו בעמוד קודם . . 6 קריאת הקטע - א . תלמידים ימצאו מילים מוכרות בקטע . ב . התלמידים יקראו קריאה דמומה . ג . התלמידים יקראו את הקטע בקול ) אפשר עם המורה . ) . 7 כן או לא ? הבנה - התלמידים יסמנו את התשובה הנכונה / לא נכונה . . 8 קראו בקול , מקהלה - קראו את המילים ואת הצלילים במקהלה . שאלו : אילו מילים אמיתיות כתובות שם ? . 9 מדברים וכותבים - כדאי לנצל את האיור לשיחה על משחקים . שאלו : האם אתם משחקים מחבואים ? איך משחקים ? מי הוא העומד ? במה עוד אתם נוהגים לשחק ? אילו סוגים של משחקים אתם אוהבים ? ) מחשב , קופסה , משחקי רחוב , חברה . ) . 10 בעקבות השיחה - כל תלמיד ותלמידה יבחרו את המשחק האהוב עליהם וינסו להסביר לחבר / ה כיצד משחקים בו .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר