עמוד:94

. 5 מה מתאים ? - תחילה התלמידים יקראו את המילים שבמסגרת , יבדקו מה יש באיורים , ואחר כך יכתבו את המילה המתאימה . אפשר לשאול : למה נבחרו הציורים האלה ? המילים הן : קרחת , חייל , מחק , חלה . 6 מה חלק ? מה לא חלק ? - התלמידים יכולים לקרוא את השאלה . דברו על הפכים . ההיפך מחלק : . 1 מחוספס . . 2 בהקשר של שיער - מתולתל . . 7 כתבו את המילים - בניית מילים . התלמידים יצרפו את הצלילים ויקראו אותן . בפועל זה בצורת הנקבה נוספת סיומת ה , וגם ת ) כמו בנה - בנתה . )

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר