עמוד:83

. 3 פעילויות בעקבות הקריאה קראו את המטלות בפני התלמידים . התלמידים יבצעו אותן בחוברת וידווחו על תשובותיהם . שוחחו עם התלמידים על התשובות שלהם , ולבנו נקודות נוספות כמו : - מה קרה בשיר לעומת מה שחשבנו שיקרה בו לפני שקראנו אותו ? - מי בשיר לא היה מודאג כלל ? איך אפשר להבין ולדעת זאת ? - איך מבינים שהחתול הוא ספורטאי , ואפילו ספורטאי מצוין ? כתיבה חופשית - הציעו לתלמידים לכתוב במחברת בעקבות השיר . אפשר לכתוב שיר , סיפור , מכתב , ציור והסבר .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר