עמוד:78

הקניית הצלילים ל , ל / ל . 1 אילה , ל ; כתבו על הלוח את המילה אילה . קראו אותה , והפרידו מתוכה את הצליל ל . הדגימו גם את ההגייה של ל ללא ניקוד . . 2 ל , ל , ל ; הגייה - התלמידים ינסו להגות ל בכל מיני צורות . האם יכולים להגות ל בלי להזיז לשון ? ) לא . ) אפשר לשיר שיר ב-ל ל ל . . 3 איפה שומעים ל ? איור - שוחחו על הנושא בית ועל מה שיש בו - המבנה , הרהיטים , הכלים , בני המשפחה , אוכל , בגדים . אפשר למיין את המילים שיעלו . התלמידים יתבוננו באיור , וימצאו את מה שיש בו . בהמשך - יאתרו מילים שיש בהן הצליל ל ויצבעו אותן . אפשר לשאול : מה צבעתם ? מדוע ? היכן הצליל ל ? ) בהתחלה ? באמצע )? המילים שיש בהן הצליל ל : חלה , סלט , חלב , מלפפון , מלח , קולב , כלה , לשון ) של החתול , ) סולם .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר