עמוד:69

. 5 מה מתחיל ? ... באיזו מילה ? ... הבחנה שמיעתית - בררו שכל האיורים מובנים , ושהמילים ידועות . קראו את המילים , והתלמידים יסמנו . רביעייה - 1 המשימה : לזהות א פותחת לעומת צלילים פותחים אחרים . המילים הן : אדום , ילדה , ארון , חתול . רביעייה - 2 המשימה : לזהות א פותחת לעומת אותה אות עם סימני ניקוד אחרים . המילים הן : תפוז , ארמון , אופניים , אריה . רביעייה - 3 המשימה : לזהות א בתוך מילה . המילים הן : לטאה , כלב , ציפור , מראה . ברביעייה 3 יש לקרוא בהדגשה את המילים ולבטא את ה-א בתוכן כדי שלא תיבלע : לטאה , מראה . . 6 קומיקס - שאלו : מה קסם אומרת ? למה היא אומרת אה ? . 7 כרטיסיות מצוירות - אפשר לחפש בכרטיסיות המצוירות מילים שיש בהן א / א / א . אפשר ליצור מכרטסת הא"ב + סרגל התנועות את הצירופים הללו ולקרוא אותם . . 8 אפשר ליצור את צורת האות א בגוף . תלמידים יכולים לנסות ליצור זאת יחד ) אפשר גם לשכב על הרצפה . ) . 9 אפשר לשחק במשחק הדמיה : בונים מעין שוק ודוכנים , התלמידים - בעלי הדוכנים יכריזו על מילים , ורק אם יש בהן א / א / א , תלמידים אחרים יקנו . ) ואפשר להוסיף צלילים שנלמדו כבר . )

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר