עמוד:60

חזרה ואינטגרציה של הנלמד : ת , מ , ר , ב , ק . 1 כתבו את המילים ; כתיבה , בניית מילים - בונים מילים חדשות מאותיות וסימני ניקוד מוכרים . כתבו על הלוח את האותיות ת , מ , ר , ב , ק , וחזרו על צליליהן . התלמידים יצרפו צלילים מוכרים למילים חדשות ( הרכבים חדשים . ( הדגימו את הפעולה במילה ראשונה . לאחר שיכתבו את כל המילים - יקראו את המילים שכתבו . . 2 פנטומימה - המילים שנבנות יכולות להיות מקור לפנטומימה . למשל : מרק - הציגו אכילת מרק , והתלמידים ישערו לאיזו מילה הכוונה . וכן הלאה עם המילים : מר , קר , בת , קם . אפשר גם שתלמידים יציגו מילה בפנטומימה . . 3 אוצר מילים - אפשר לדבר על משמעות המילים שכתבו . למשל , מה ההיפך מ-קר ? מ-קם ? איזה מרק מכירים ? מה הזכר של בת ? . 4 מה מתאים ? - לאחר הכתיבה הטכנית בודקים את הבנת המילים .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר