עמוד:58

הקניית הצלילים ק , ק / ק . 1 ברק , ק הקנייה - כתבו את המילה ברק על הלוח . חזרו על הצליל הראשון ב , ובדקו אם הצליל ר זכור . ( למדנו אותו במילה תמר . ( כתבו את האות האחרונה ק , והדגישו בהגזמה את ה-ק בסוף מילה . כתבו גם ק / ק וקראו אותם . הדגישו את שם האות . . 2 ק , ק , ק , קריאה - התלמידים יקראו את הצלילים מתוך הספר . אפשר לקרוא בכל פעם את הצלילים / המילים בסדר שונה , והתלמידים יצביעו על הצליל בספר . . 3 צבעו רק ק , צביעה - שאלו : מה יצא ? מדוע דווקא מצויר כאן קלמר ? . 4 קראו בקול , תרגול קריאה - המקהלה תישמע כמקהלת צפרדעים . חלקו את הכיתה 2-ל קבוצות של צפרדעים , וקראו במקצבים שונים . . 5 משחקים - שחקו במשחקים שונים ; . 1 אילו מילים מתחילות ב ... אילו מילים מסתיימות ב ... . 2 "אני אגיד מילים , ואם יש בהן ... אתם תרימו . "יד . 3 "אני ארים חפצים , ואם יש בהם ... תצעקו . "בקול

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר