עמוד:54

חזרה על האותיות ת , מ , ר . 1 חזרו על האותיות ת , מ , ר ועל הצליל שלהן . הזכירו שהאות מ בסוף מילה נכתבת : ם . . 2 מה שומעים בסוף המילה ? בררו מה מאויר בכל ציור . קראו בקול , והתלמידים יסמנו בתחתית האיור את האות הסוגרת . המילים הן : סולם , צלחת , גשם , כתר , חיפושית , גשר , עכבר , לחם . 3 איפה כתוב תמר ? ריבוע הקסם - פעילות משחק . כתבו על הלוח את השם תמר , ובקשו לקרוא אותו . כתבו את השם במאונך , והסבירו שבמשחקים ובתשבצים אפשר לקרוא בכל הכיוונים , ואפילו - הפוך . התלמידים יקיפו בריבוע הקסם את השם תמר ברצפים שונים : לרוחב ( אופקית , ( לאורך ( אנכית ) ובאלכסון . . 4 מה חסר ? השלמת תבנית חסרה - במילה הראשונה תבנית המילה שלמה , ובהמשך אותיות שונות חסרות . התלמידים "יצלמו" את המילה השלמה , יזהו את החסר , וישלימו את הרצפים השונים .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר