עמוד:52

הקניית הצלילים ר , ר / ר . 1 תמר , ר , הקניה - כתבו על הלוח את השם תמר , ובקשו מהתלמידים לקרוא אותו . שאלו : מהו הצליל האחרון ? כתבו ר וקראו . הציגו את הצלילים ר / ר , והתלמידים ינסו לקרוא אותם . הדגישו את שם האות . . 2 הגייה - הסבירו לתלמידים שניתן לבטא ר בדרכים שונות , ואנשים ששפת האם שלהם שונה מעברית ; מבטאים את האות אחרת . תנו לתלמידים להתנסות בביטוי ר במבטאים שונים . . 3 ר , ר , ר קריאה - התלמידים יקראו את הצלילים בספר . . 4 צבעו רק ר - התלמידים יכתבו את הצלילים שלמדו , ולאחר מכן יצבעו את הצליל הנדרש ( ר . ( שאלו את התלמידים : מה התקבל אחרי הצביעה ? ( מתקבלת רכבת . ( מדוע נבחר ציור זה ?

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר