עמוד:48

. 1 צבעו לפי ההוראות : מ באדום , ם בכחול : בקשו מהתלמידים לכתוב את האותיות ובהמשך לצבוע את הצלילים מ , ם . מה התקבל ? ( מתנה . ( שאלו - מדוע נבחר ציור זה ? . 2 מה שומעים במילה ? הנחו את התלמידים להתבונן בכל ציור , להגות בשקט את המילה ולסמן את המתאים מבין שני הצלילים שבמסגרת . . 3 כתבו כמו בדוגמה : התרגיל מאפשר לילדים לתרגל את כתיבת האותיות שלמדו - ת , מ , ם . עליהם להעתיק כל אות מהריבוע העליון לזה שתחתיו .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר