עמוד:104

שאלות הכנה שאלה 3 . 1 בתהליך הכימוי והקידוד התקבל רצף הסיביות ( משמאל לימין ) . 1111000011110000 סרטט את צורת האות שיישלח לקו במקרים האלה ; א , הסיביות נשלחות כקוד . NRZ ב . הסיביות נשלחות כקוד . RZ שאלה 3 . 2 הנח שהסיביות שהוזכרו בשאלה 3 . 1 התקבלו מדגימת אות בקצב . 8000 Hz הניחו גס שהסיביות עברו בקו ללא עיוותים או הפרעות ונקלטו בקצהו האחר כמות שהן . א . מהו התדר הנראה על גבי משקף לעיני המתבונן במקלט , במקרה של שידור ? NRZ ב . מהו התדר הנראה על גבי משקף לעיני המתבונן במקלט , במקרה של שידור ? RZ ג . מה אפשר להסיק מכאן על היתרון של שיטת RZ על-פני שיטת ? NRZ מטרות הניסוי . 1 ליצור שעון ראשי לצורך שידור האותות הספרתיים . , 2 להפיק מהמעגל המתואר בניסוי 2 אותות RZ-1 NRZ מסונכרנים לשעון . . 3 לשלוח את המילים בנות שתי הסיביות בצורה טורית ( לקו . (

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית

ישראל. משרד החינוך


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר