עמוד:204

. 2 לשלוח כל משאית באופן עצמאי . בדרך זו יש לומר לכל נהג מהו היעד שהוא צריך להגיע אליו , ולסמוך עליו שימצא דרך להגיע ליעד זה באופן עצמאי . כמובן , ייתכן שהנהגים יבחרו בנתיבים שונים , וכתוצאה מכך ייתכן שמשאית א , שיצאה לדרך אחרי משאית ב , תגיע ליעד לפניה . אבל בדרך זו אין צורך ברכבי חלוץ ומאסף . איור 4 . 3 מתאר את שתי האפשרויות הללו . המשאיות השייכות לשיירה ממוספרות . בחלק א של האיור מתוארים אנשי הכוונה המסמנים את מסלול מעבר השיירה , כל המשאיות נעות באותו נתיב ומגיעות ליעד לפי הסדר שנשלחו . בחלק ב לעומת זאת , כל משאית נשלחת באופן נפרד , והן עלולות להגיע בסדר שונה מן הסדר שנשלחו . למשל , משאית 3 עשויה להשיג את משאית , 2 משום שהיא בחרה נתיב תנועה פנוי יותר . איור 4 . 3 ( המשך האיור בעמוד הבא ) א . העברת שיירה באמצעות אנשי הכוונה ( מעגלים מדומים )

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר