עמוד:147

ההנהלה מעתיינת לדעת כמה יחידות למכור ללקוחות 3 , 4-ו וכמה יחידות להוביל מכל מפעל לכל לקוח כך שהרווח יהיה מקסימלי . א . נסחו את הבעיה כבעיית תובלה על-ידי בניית טבלת עלויות וביקושים מתאימה . ב . לפתרון הבעיה שבסעיף א' היעזרו בשיטת הפינה הצפונית-מערבית , ולאחר מכן בשיטת הסימפלקס לתובלה . שאלה 3 . 26 תאגיד של ארבעה מפעלים המייצרים סוכר משווק את המוצר באמצעות חמישה מרכזי שיווק . התפוקה השבועית של כל מפעל ( בטונות , ( ועלויות התובלה ( בשקלים לק"מ ) מכל מפעל לכל מרכז שיווק מסוכמים בטבלה שלהלן י

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר