עמוד:33

קוראים את העמודים . 73-72 בתיווך המורה מבררים את השינויים שחלו בים התיכון כנתיב תחבורה ימית בעקבות פתיחת תעלת סואץ , כרקע להבנת המרכזיות של הים התיכון כנתיב תחבורה . ממשיכים ללא תיווך מורה : כותבים את שם הנושא בראש התרשים . מייצגים את נתיבי התחבורה ברמה השנייה של התרשים . בכל קטע בטקסט המתאר את נתיבי התחבורה מאתרים את הפירוט שלו בטקסט . מהלך האיתור מלווה בסימון של משפטים במבנה של הכללה ופירוט . מייצגים את הפירוט ברמות נוספות של פירוט על פי התוכן המובא בכל הפרק . מתכוננים להצגת התרשים בע"פ בפני המליאה . דוגמה לתרשים אפשרי - בנספח 4 בעמודים . 39-38

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית

ישראל. משרד החינוך


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר