עמוד:74

שיעור ראשון : יוצרים אווירה מפרגנת משך הפעילות : 45 דקות ציוד וחומרים : בריסטול גזור בצורת לב ( או חפץ אחר שמסמל ידידות . ( מהלך הפעילות : הזכירו : בשיעור הקודם בחנו איך אפשר להתחשב בחברים לכיתה כשמארגנים אירוע כיתתי . ראינו שלכל אחד ואחת יכולים להיות יכולות , רצונות וצרכים שונים , ושלא תמיד פשוט למצוא פתרון שיתאים לכולם . ובכל זאת , גם אם הפתרון לא מתאים לכולם במאת האחוזים , יש דברים שאנחנו יכולים לעשות כדי לגרום לאחרים להבין שאכפת לנו מהם . הצענו דרכים נוספות לבטא אכפתיות והתחשבות במילים ובמעשים . ניסחנו כלל שיעזור לתלמידי הכיתה שלנו להתחשב זה בזה . היום נתמקד בדרך אחת מיוחדת לבטא אכפתיות : לפרגן לאחרים על היופי המצוי בהם . יחידה 2 האדם האכפתי משך הפעילות : שני שיעורים בני 45 דקות כל אחד . הרעיון : התלמידים חוקרים התנהגות מתחשבת והתנהגות לא-מתחשבת בכיתה . המטרות : . 1 לעודד התנהגות אמפאתית . . 2 לזהות התנהגויות שיוצרות בכיתה אווירה נעימה ומכבדת . . 3 לזהות דפוסי התנהגות שיוצרים מתח ואי נעימות .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית

שגרירות ארה"ב בישראל


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר