עמוד:73

אפשרויות הרחבה : . 1 פעילות אמנותית 45 ) דקות ) חלקו את התלמידים לקבוצות של , 6-4 כדי לבצע פעילות אמנותית משותפת . כל קבוצה תיצור יצירת אמנות אחת , שעוסקת באחת השאלות האלה ( התלמידים יכולים לבחור : ( אילו ההתחשבות הייתה בעל חיים , איזה בעל חיים היא הייתה ? ( המציאו חיה כזאת , למשל , חיה שיש לה הרבה איברים : 10-ב ידיה היא יכולה לעזור לכמה אנשים או לכמה חיות יחד ; 10-ב אוזניה יש לה יכולת הקשבה מפותחת ביותר ; החיה חושבת מחשבות מפרגנות על כל מי שהיא פוגשת , ואת המחשבות שלה אפשר לראות על מצג המוצמד אל המצח שלה ( . אילו ההתחשבות הייתה גיבור-על , איזה גיבור היא הייתה ? ( המציאו דמות כזאת . דוגמאות : דמות אדם בעל כנפיים המרחף בעולם ומגיע לעודד אנשים עצובים ; רובוט שמקבל הודעות על בעיות של אנשים ושולח להם הצעות לפתרון ( . . 2 המשחקים "להגיד 'לא' ולהישאר , "בחיים "להגיד 'לא' ולהישאר , "חברים "בינגו , "צרכים ו"איך משיגים את מה , "שצריכים באתר דיאלוג עם אופק .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית

שגרירות ארה"ב בישראל


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר