עמוד:27

שיעור ראשון : הרגשות שלי משך הפעילות : 45 דקות ציוד וחומרים : סלסילה או קופסה , שיכילו פתקי אירועים ורגשות ( ראו עמ' . ( 31-30 כמות הפתקים - בהתאם למספר הקבוצות המשחקות . מהלך הפעילות : פעילות במליאה 15 ) דקות ( . 1 איך אני מרגיש / ה היום ? - בקשו מהתלמידים ( בסבב ) לדרג את הרגשתם באותו היום : 1-מ ( זהו היום הגרוע ביותר בחיי ) עד 10 ( היום אני מרגיש / ה הכי טוב שאפשר . ( . 2 התלמידים שדירגו 1 עד , 3 ירימו את ידם . לאחר מכן ירימו את ידם התלמידים שדירגו 4 עד . 7 לבסוף ירימו את ידם התלמידים שדירגו 8 עד . 10 יחידה 1 איך אני מרגיש / ה ? משך הפעילות : 3 שיעורים בני 45 דקות כל אחד . הרעיון : התלמידים ילמדו לזהות רגשות ולבטא אותם . המטרות : . 1 להעשיר את אוצר המילים של התלמידים בתחום הרגשות . . 2 לפתח מודעות אצל התלמידים לקשת הרחבה של רגשות אצל בני האדם . . 3 לעודד קשב עצמי . . 4 לתרגל שימוש במילות רגש .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית

שגרירות ארה"ב בישראל


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר