עמוד:103

החלטנו שבמהלך השבוע הקרוב , כל קבוצה תכין את התסכית שלה להקלטה ( קריינות + פעלולים . ( כשקבוצה הודיעה שהיא מוכנה , נשארו חברי הקבוצה בהפסקה בכיתה , תלינו על דלת הכיתה שלט גדול "שקט , מקליטים " ! והילדים הקליטו את התסכית שלהם . 9 רידה מהסיפור כשהיו בידינו הקלטות של כל התסכיתים , נרתמנו להכנת העטיפות לקלטות . הבאנו לכיתה דוגמאות של עטיפות לקלטות אודיו , וידאו , דיסקים וכוי . שוחחנו במליאה מה יש על עטיפות של קלטות - מה חייב להיות , מה יכול להיות , ומה מתאים לסיפור שלנו . הילדים עיצבו בקבוצה את העטיפות לקלטות שלהם . במהלך אותו שבוע האזנו לתסכיתים שהכינו הקבוצות . לכל קבוצה נתנו מחמאה על משהו ייחודי בתסכית שהכינה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר