עמוד:97

הוספת כותרת למצ . 1 ת ( בתדר מחשבים ) הפניתי את הילדים חזרה אל הסיפור בספר , וביקשתי מהם להתבונן שוב בפתיחה של הסיפור ובסיום שלו ולשים לב להבדלים ביניהם . אחר-כך שחזרנו יחד את ההשתלשלות של העלילה : 6 חברים יצאו לדרך האיש הרע גרם למוות של 4 חברים האיש הרע מת » נשאר רק האיש הטוב לבסוף עברנו לשוחח על הכותרת של הסיפור המקורי ( האיש הטוב והאיש הרע ) ועל הכותרת שאנחנו יכולים לתת לסיפור המתומצת שבמצגת שלנו . אחרי השיחה פנתה כל קבוצה למחשב שלה , בחרה כותרת למצגת ויצרה את מסך הכותרת ( השער ) למצגת כולה . בכמה קבוצות בחרו הילדים להוסיף גם מסך סיום למצגת . הזכרנו שכדי לבדוק את הקשרים בין כל המסכים של המצגת ( צבעים , גופנים וכוי ) כדאי לנצל פונקציה מיוחדת של ה Power Point - שנקראת "סדרן שקופיות . " בעדתה אפשר לפרוש את המסכים זה לצד זה , ולהחליט החלטות אחרונות . קבענו מועד לפגישה האחרונה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר